Polityka Prywatności odnosi się do stron internetowych, których operatorem jest Szybko.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (zwanych dalej: „stronami internetowymi”).

Jakie dane o gromadzimy?

  • Dane zbierane podczas rejestracji

    Aby skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu należy się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres email oraz hasło, którego będziesz używać na naszej witrynie.

  • Dane zbierane automatycznie

    Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

  • Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

    Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

  • Dane zbierane podczas transakcji

    Płatności za nasze usługi wykonywane są za pomocą systemu Dotpay. Dane podawane w trakcie ich realizacji, takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, oraz dane dotyczące formy płatności, np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, datę ważności, numer CVV, są zbierane i administrowane przez Dotpay.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

Zebranych danych nie przekazujemy podmiotom trzecim.

  • Rejestracja

    Dane zbierane podczas rejestracji umożliwiają zalogowanie się do naszego systemu. Rejestracja jest obowiązkowa, jeżeli chcesz dokonywać transakcji.

  • Płatności

    Dane zbierane przez Dotpay podczas wykonywania płatności będą wykorzystane w celu realizacji transakcji. Twoje dane mogą być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Dotpay nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe, jeżeli chcesz dokonać zakupu.

  • Newsletter

    Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysyłki naszego Newslettera. Podczas rejestracji zostaniesz zapytany czy wyrażasz chęć otrzymywania Newslettera.

  • Cookies

    Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, gromadzenia danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane o każdym użytkowniku są zbierane automatycznie.

  • Kontakty z serwisem

    Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

  • GIODO

    W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

  • Wymogi prawne

    W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

  • Jeżeli dokonałeś transakcji, możesz otrzymać od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące świadczonych przez nas usług.

  • Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą emailową nasz Newsletter.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Dane, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe, zbierane podczas rejestracji, a używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Danych użytych podczas transakcji nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się również zmienić lub usunąć.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Komunikacja między Twoim komputerem a naszym serwerem gdy zbieramy Twoje dane osobowe, może być zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich, zgodnie z wymogami GIODO.

Zmiany naszej polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

Niniejsza Polityka dotyczy plików "cookies" i odnosi się do serwisów internetowych, których operatorem jest Szybko.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Serwisy internetowe nie zbierają w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisów internetowych i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisów internetowych pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisów internetowych Szybko.pl Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Jeżewskiego 5d/58 02-796 Warszawa

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisów internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisów i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

  • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisów (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisów ponownie wpisywać loginu i hasła;

W ramach Serwisów stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisów stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

  • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

  • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

  • „tymczasowe” cookie umieszczone na czas korzystania z przeglądarki (sesji), zostaje wykasowane po jej zamknięciu

  • „stałe” nie jest kasowane po zamknięciu przeglądarki i pozostaje w urządzeniu użytkownika na określony czas lub bez okresu ważności w zależności od ustawień właściciela witryny

  • „własne” umieszczone bezpośrednio przez właściciela witryny jaka została odwiedzona

  • „zewnętrzne” umieszczone przez zewnętrzne podmioty, których komponenty stron zostały wywołane przez właściciela witryny

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisów mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisów. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Serwisów informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisów wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”:

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Aplikowanie na oferty pracy

Spółka nie przetwarza danych osobowych Użytkownika aplikującego na ofertę pracy bez pośrednictwa Serwisu, w szczególności listownie, wysyłając aplikacje na podany w ofercie adres email lub wypełniając formularz rekrutacyjny umieszczony na stronach internetowych pracodawcy lub jego partnera.

Spółka świadczy pracodawcom usługę polegającą na przesyłaniu aplikacji kandydatów (Usługobiorców), w tym ich CV, za pośrednictwem formularza Aplikuj Online.

Spółka dokłada wszelkich starań, aby aplikacja Użytkownika została dostarczona pracodawcy w sposób bezpieczny, pewny i szybki.

Niektóre informacje dotyczące Użytkownika (oferta na którą aplikacja została wysłana, data i godzina aplikowania, kryteria wykorzystane do wyszukania oferty) mogą być wykorzystywane przez Spółkę do określania preferencji Użytkownika oraz – po uprzedniej anonimizacji – do celów statystycznych.

Udostępnianie informacji innym podmiotom

Spółka wysyła Usługobiorcy informacje o dopasowanych do niego ofertach pracy wyszukanych na podstawie wybranych przez Usługobiorcę kryteriów (usługa „Powiadomienia JobAlert”) lub w postaci rekomendowanych ofert - sugerowanych, ustalonych na podstawie historii aktywności Usługobiorcy (funkcja „Rekomendowane oferty”). Zgoda na otrzymywanie tych informacji może być w dowolnym momencie wycofana przez Usługobiorcę.

Dane Użytkownika i Usługobiorcy mogą być w postaci zanonimizowanej przekazywane przez Spółkę innym podmiotom należącym do grupy kapitałowej Spółki prowadzącym serwisy internetowe, w celach reklamowych, badania rynku oraz określania zachowań i preferencji Użytkowników i Usługobiorców.

Bezpieczeństwo informacji

Spółka dokłada wszelkich starań aby zapewnić bezpieczeństwo informacji dotyczących Użytkowników.

Serwisy Spółki używają szyfrowanej transmisji danych (SSL) podczas rejestracji i logowania, co zapewnia chronienie danych identyfikujących Użytkowników oraz znacząco utrudnia przechwycenie dostępu do jego Konta.

Odpowiedzialność

Spółka nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez firmy i osoby trzecie, w szczególności w postaci ofert pracy, ofert edukacyjnych, profili pracodawców, Konta etc.

Możliwości wyboru

Użytkownicy mają za każdym razem możliwość zdecydowania, jakie dane chcą podać, choć może to wpłynąć na jakość użytkowania Serwisów lub uniemożliwić korzystanie z niektórych usług.

Kontakt

Firma gromadząca i administrująca danymi: Szybko.pl Sp. z o.o. ul. Jeżewskiego 5D/58 02-796 Warszawa

W razie dodatkowych pytań, dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt; dane kontaktowe znajdują się na stronie: http://cms.szybkoplus.pl/kontakt.